fredag 11 september 2009

Höst i luften...





..ja det börjar kännas i luften att det är höst..Jag Älskar Hösten!!!
Så mysigt o krypa in, tända ljus, pyssla o mysa..:)
Längtar nästan efter lite regn o rusk också..hm..men ett litete tag till kan solen få skina..
Gjorde lite kransar här om dagen..så härligt när man kan plocka av allt ljuvligt ute..
Denna blev helt klart min favorit..hm..undrar varför?? :)
Har andvänt mig av hortensia, något sorts ulleternell, ljung och lammöron...mm..ska hänga den på vägen i hallen o njuta var gång jag går förbi....
I helgen är det trädgårdensdag..vilket betyder lite jippo på plantskolan här i byn..kul..förra året minns jag att jag hade vinterjacka o mössa den dagen o vi drack massor av varm oboy för o hålla värmen..imon kan vi kanske ha kortärmat..:)
Hoppas att alla får en mysig fredag kväll!!!