fredag 9 oktober 2009

hjärtligt...





..Vädret är helt undertbart o vad naturen har att erbjuda är ännu mer underbart!!
Idag har vi haft en härlig förmiddag i skogen jag o Vera.. Vi plockade massor av löv..stora kassar fulla..spännande..hihi..
Lite av resultatet blev detta underbara hjärta..tyvär får jag inte njuta av det själv..hm.. Är nämligen så att jag ska göra massa grejor till ett bröllop som är i morgon..Detta hjärta ska hänga bakom brudparet vid middagen... och borden ska fyllas med höstlöv..tror att det kommer att bli jätte läckert!!
Så ikväll är kvällen räddad..Brudbukett, tärnbuketter o corsage..kul..hihi...
Som tur är gjorde J en hjärtstomme till mig med så kanske att det kan bli ett hjärta till mig med innan helgen är slut..:)
Hoppas att ni alla får en härlig helg med mycket sol!!!


7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken ljuvlig krans!

Kram Maud

Anonym sa...

Hej vännen!
Vilken underbar krans och lycka till med det andra du ska göra till bröllopet..
Tar gärna en sväng i byn med er en annan dag.
Kram Sara och Alice

lottens vita och gröna sa...

guuuuuu vad fin krans, höstkram till dig//lotten

Photo by Maria sa...

Vilket fint hösthjärta, blir jättefint på brölloppet..

Ha du med en fin helg..

Kram
Mia

La Drome sa...

Hvor er den smuk din krans, hvike farver.

Änglarnas hus sa...

Ja det var en härlig krans och ett det blir säkert jättefint som bröllopsdekoration..Hösttema ;)

Kramen ifrån Sanne!

Inspiration i vitt sa...

Ååå så vackert du gör, vilken ära att få smycka ett brölopp. Ditt hjärta är så mysigt.
Kram på dig/Ingela.