fredag 6 november 2009

stolt ägare...



..Ja vår lilla Vera är numera stolt ägare till två "pinnastolar"..Hon kasar runt på dem överallt..hihi..stolen först o Vera hoppandes på rumpan efter..

Det var min farmor o farfar som undrade om det va något vi ville släpa hem...
Vita o lite lagom slitna va dom redan..kan det bli bättre??
Så det klart att vi ville...Tack snälla ni!!

..Detta är den absoluta favorit kaninen, Hon för följa med överallt..Mysigt!!


..Och denna ljuvliga koftan fick hon av sin söta mormor här om dagen..Den är från kappahls Vintage kollektion.. Mormor vet vad mamma gillar..hihi...


..Ikväll blir det nog kalas hos min kusin, om inte Veras förkylning blir värre i eftremiddag...Vi håller tummarna för att den stannar där..:)



(hm..ursäkta bildkvaliten...inget väder att fota i idag..alldeles för mörkt..men men...)

Hoppas att ni alla får en härlig fredag kväll!!

4 kommentarer:

Vit som snö sa...

Tack för titten hos mej, nu fick jag hitta till dej- Kul!!!
Lyckliga dej som har en liten tjej, jaa jag har 2 st lite större tjejer så dom gulliga Vintagekläderna fick man glömma...
Koftan är underbar! Liksom stolarna, ett riktigt fynd!
Ernst-boken köpte jag på Bokia som just nu hade extrapris på den, såg att den var slut på Adlibris...
Hoppas du hittar en!
Kram Cilla

Stina sa...

Så sött allting är.:-) Kram

Photo by Maria sa...

Fina stolar och söt kofta :-)

Ha en bra helg och hoppas Veras förkylning drar sig någon annanstans..

Kram
Mia

Huset vid ån sa...

Tack snälla du för din gulliga kommentar hos mig...vad glad jag blev. Jättesöt stol o kanin! Förstår att det är en favorit! Önskar dig en trevlig helg! Kramis Therese