onsdag 14 april 2010

morgon...


God morgon på er alla!!
O god kväll för er som läser senare idag..tihi..

Mina hyfsat stressfria mornar flyter på..härligt!!
Tur att J är tuff o får upp mig ur sängen första gången klockan ringer..
Jag är en sådan som kan snoza precis hur länge som helst.. O då vill jag lova att morgonen hade inte blivit stress fri..tihi...

Igår va vi till o med så tidiga till Dagis så vi fick sitta i bilen en stund o vänta innan vi gick in..
För övrigt så går det otroligt bra på Dagis för vår lilla Vera..
(till alla er som undrat, tack för att ni bryr er..:) )


Hm..kom på att jag nog inte visat en enda av mina underbara födelsedagspresenter..
Så idag får det bli två av dem..tihi..

Tur att man har chans att önska sig när man fyller år o att nära o kära vet vad man gillar..
De underbara burkarna fick jag av Js mamma o pappa.. Vi såg något liknande på Formland o föll direkt, tyvär var det inget annat i den montern som föll oss i smak så jag fick tyvär klara mig utan dessa vackra skapelser..Trodde jag!!

Js mamma har virkat dukar själv o fixat till dem så fint.. Tack snälla du!!!
De passar med precis vad som i..Än har jag ljus i mina..
Hm..Fanatsin sätter inga gränser..Eller hur är det man brukar säga?!


O detta underbara skåp då..Helt i min smak!!
Skåpet kommer ifrån Ib Laursen..
Tack goa P o L!!!

Nehe..Dax o väcka Vera.. Jobbet väntar!!

Hoppas att ni alla får en fantasktisk Onsdag!!

17 kommentarer:

Vintage House sa...

Vad skönt att det går bra på dagis...
och så fina presenter.....
nu får du ha en ljuvlig dag.
en stor kram
sandra

emilias gömmor... sa...

Så kul för Vera och er att det går bra!
Så fina presenter, speciellt skåpet!

Kram Mimmi

Gypsy Purple sa...

How lovely!!

[ c o y o t e ] sa...

Det var fina saker du fått!!

Ha en skön dag!

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

vad skoj att det funkar för lilla Vera och er.Vilka ljuvliga presenter.Önskar dej en härlig dag.kramar Rita ♥

Huset utanför stan sa...

Ja, jag gillar ocks att snoza men att slippa stressa är väl ännu bättre;-) Särskilt med barn eftersom det oftast är en liten två- och etthalvtåring som håller i taktpinnen här hemma.

Vad glad jag blir att du tycker om mina "äggdukar" Självklart tar jag emot beställningar ;-)

Hoppas du får en härlig onsdag! Kram

Photo by Maria sa...

Vad skönt att det funkar på dagis för Vera och vad bra att J är hård mot dig på morronen ;-)

Vad fin du var på bilden i Maxi-bladet..

Så fina saker du fått när du fyllde år, burkarna med de virkade locken är ursöta..

ha nu en bra dag..

Kram Mia

Tulipa sa...

Här har du en till som kan ligga hur länge som helst...så skönt att ligga och dra sig..*ler*...

Grattis i efterskott! Superfina presenter!

Nej, ibland är det bara något enstaka som drar i en monter och då är det lite knepigt att få ihop en order...

Skön onsdag!

Nu ska vi uuuut! Så skönt...

Kram mariette

Norregård sa...

Hej Fröken!!!
Visst är det kul att få sånt man önskar sig!!! Ljuvliga saker!!

Jag har en liten loppisutlottning, du är så Välkommen att vara med om du har lust!!
Skönt att det går bra för lilla Vera!!

Kram Kram Malin

Unknown sa...

Så fina presenter!
Roligt när de nära börja förstå vad man gillar...
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Designe sa...

Jättesöta! Så härligt att de fixade de där till dig ändå! Grattis i efterskott! Hoppas du fick en fin onsdag! Kram :)

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

ja men såå fina saker du fått!..de känner dig väl dina vänner!!

Skönt att höra att det går bra på dagis!!

kramis Sanne!!

House number 15 sa...

Fina presenter du har fått!
Lilla skåpet är också helt i min
smak;)

Kram C

Vita rosor och förgätmigej sa...

Väcka Vera? Tror aldrig att jag har lyckats med konststycket att få barnen att sova längre än mig på morgonen... Hur gör du människa! ;0)

Helt underbara bilder! Blir så sugen på att fixa lite inne jag oxå!
Kram/ Anna

Cathrin sa...

Så söta burkarna blev med "mössa" på! Är själv så förtjust i de underbara konserveringsburkarna men har aldrig sett dem så här. Nu vet jag vad nästa virkprojekt blir :). Så skönt att era mornar funkar! Hela dagen blir bra om man får till rutinerna på morgonen. (Eller tvärtom - en bra dag kan totalförstöras av morgonstress).

Ha en fin torsdag!
Kram

kallebodalantliv sa...

Hej Hej ..så söta burkar ..hantverk kommer tillbaka ..man skulle inte kastat de virkade dukarna..ja , ditt skåp var ju jättefint ! du hittar så många fina saker du ..ha det gott ! kram jeanette.kallebodalantliv

blomsterboden i skanör marie sa...

Kul att repotaget blir av för dig nu, vilken tidning????? vet ännu inte när de kommer till lilla mig:(
tyvärr.

Städa lungt!!!
varmakramen till dig min vän