söndag 16 maj 2010

Grått, ruggigt o kallt...


..Ja vart tog solen vägen??

Som jag läst på lite andra bloggar så har vädret varit toppen längre upp i sverige..
Hm..Inte här nere i Blekinge..
Nej här har det bara varit Grått, Ruggigt o kallt hela helgen lång, o tittar man ut så ser det tyvär inte ut att bli bättre idag..

Nog tjatat om vädret...

Hoppas inte att ni har missat senaste numret av Allt om Trädgård..
Där fanns ett underbart reportage med om VintageGardening.. O vilken kick man fick..

Så mycket fint!!!

Nehe här stod det jobb några timmar på schemat idag, ville bara kika in en snabbis o önska er en underbar Söndag..O ni, Njut av dagen!!

Varmaste kramarna...

12 kommentarer:

kallebodalntliv sa...

Du är verkligen energisk Elin ...du hinner med mycket kännts det som ..tack för tipset med tidningen , har inte köpt den tidigare ...inredning både ute och inne ..svårt att få till allt ...men visst har man blivit beroende .Önskar dig en fortsatt bra helg ! trots jobb ..kram jeanette..

Tulipa sa...

Tack för tipset!
Ska genast säga till mamma idag att jag måste få läsa den...(hon prenumerar).

Visst är det trist med vädret... Maj brukar bjuda på en del soliga dagar och försommarvärme, men inte hittills! Kanske den bytt plats med Juni i år, då brukar det ju regna och vara rätt seegt med sommar!

Hur har du gjort för att få bredare spalter? Knepigt? Ser jättebra ut!

Stor kram Mariette!

Photo by Maria sa...

Det var iaf lite värme igår, inte så man kunde gå bar, men iaf så man inte frös ute.. Jag var på promenad ett par ggr och det var så skönt..

Ha nu en bra söndag..

Kram Mia

Norregård sa...

Hej!!
Visst är det ruggigt....
Brukar inte köpa den tidningen,tackar för tipset;o)

Ha det bra Elin!
Kram Kram Malin

[ c o y o t e ] sa...

Hej fröken..
Ja fy!! Vad ruggigt det är idag..
Tänder en massa ljus här inne för att få en varmare stämmning här..
Brrrr...

♥Mia

Unknown sa...

Och jag som stod och höll i den tidningen igår, men lade tillbaka den. Kanske ska köpa den då..idag köpte jag en annan tidning som var ny, tror den hette välkommen hem eller något sånt. Den var faktiskt rätt så rolig. Hoppas du har haft det bra på jobbet. Jag och min sambo har varit på en loppisrunda idag i en stor industrilokal i två våningar, så mycket grejer, så man missade nog hälften. Visar nog i morgon.
Ha det så gott! Kram Anna

Ljuva lantliv sa...

Hej! Så många vackra inlägg och bilder du bjuder på! Visst var reportaget Vintage garden helt fantastiskt. Man vill bara ut i trädgården och dra fram och njuta av alla slitna krukor och verktyg trots det dåliga vädret.

KRAM Anna

Ljuva lantliv sa...

Jättekul att du vill länka till mig! Det går hur bra som helst. Länkar gärna till dig med!

KRAM Anna

Lilla Lycksta sa...

Hej Elin
Vilken fin blogg du har. Tack för kommentaren hos mig då kunde jag ju hitta till dig. Bra tips om tidningen den ska inhandlas imorgon. Ha en fin kväll och en fin ny vecka.
Kram Camilla

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

japp varmt som bara den hade vi igår..så det var riktigt härligt! Satt ute sent!

Tack för tipset om reportaget!

Ha en härlig söndag!!
Kramis Sanne

blomsterboden i skanör marie sa...

ska köpa den imorgon då, längtar redan. hoppas allt är bra med dig.
ha en skön kväll, kram marie

Huset vid ån sa...

Tack för tipset! Då ska jag genast köpa Allt om Trädgård! Vad mycket fint du bjuder på....Kram Therese