söndag 5 december 2010

En lugn dag...



...Ja idag har vi en lugn dag i Fröken Knopp huset...
Inga måsten...
Sovmorgon, långfrukost...

Hm, dock har damen i huset lite svårt att bara vara, ja jag...
Blev en sväng till en lokal Antikhandel, Hm..Hallen står just nu full..

Ja en del fint fick helt klart följa med hem..Är man galen eller?!




I köksfönstret...


Nej, nu ska jag minsan krypa ner i soffan under en filt o
fundera på vart mina köp ska få bo..
Hm, av någon anledning börjar huset bli fullt?!

Men vissa skatter kan man bara inte lämna, inte jag i allafall...

Andra Ljuset är tänt o vi njuter av adventssöndag!!

Kramar

9 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ska bli spännande att få se vad du fick med dig hem!
Njuta av eftermiddagen....
Stor Kram Annelie ♥

Hulda sa...

Nå har jeg kosa meg her inne hos deg, sett på mange fine julebilder. Fikk inspirasjon og glede! Tusen takk! Falt helt for adventstaken du har i kjøkkenvinduet. Herlig med grankvistene ved siden av. Virkelig god stemning. :) Blir spennende å se dine nye funn!

Lit de Parade sa...

Gud vad fint att granen rotat sig!

M @ Lit de Parade

mysiga heestrand sa...

Så fint du gjort i fönstret. Det är alltid roligt att gå på loppis och fynda.
Tack för fin inspiration.
Kram Marita i Heestrand

Lizas Lantliv sa...

Vilken fin ljusstake!
Kul med nya fynd!

Ha det bra!

Mvh Liza

emilias gömmor... sa...

Samma sak som du undrar, gör min gubbe det också. Kan inte förstå honom alls;)

Kram Mimmi

Vintage House sa...

Hej
Ojoj du fyndar ordenligt:)
vad kul att ha någon så nära...
vår dag har varit full och känner mig rätt seg just nu..
kram
sandra

Vit dröm sa...

Ser fram emot att se dina fynd! Hoppas din andra advent var toppen!<3
Kramar Anna

Photo by Maria sa...

Blir ju lite nyfiken på vad du har fyndat.. Men det får jag nog se sedan här på bloggen, hoppas jag..

Hoppas er adventssöndag har varit fin..

Kram Mia