tisdag 7 januari 2014

Tillbaka....

 
...Ja här hemma försöker vi så smått att
återgå till rutiner igen efter
veckor av ledighet, sovmornar o mänger av gott...
 
J är tillbaka på jobbet o jag
o flickorna vi har gått all in på lekdejter idag!!
 
*
 
Julen är utstädad och jag sprudlar av nyfixar ideeér!!
Varför är det likadant varje år??
 
Kl 9 igår kväll började jag
möblera om o jag drömmer högt om att dra igång renovering av
tvättstugan!!
Imon kanske??
 
 
 
 
 
 
Känner ni som jag??
 
 
*
Varma Kramar Elin
 
 
ps. Fröken Knopp finns nu även på Instagram!!
frokeniknopp heter jag, där uppdaterar jag oftare o enklare!!
*
 
 

3 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

ja nu vill man fixa å förnya sig ..kram jeanette

Clara Malvina sa...

God kväll!!

Samma för mig som du beskriver om att man får lust att ändra om & får en massa idéer i skallen nu när det nytt år!!
Jag håller på med ett gästrum & imorgon ska jag börja måla!!

Jag har skickat förfrågan på instagram =)

Kram Clara

Mys på Stommen sa...

Åh vad kul att du finns på Instagram! Kram My