onsdag 9 april 2014

Flera gråa dörrar...

 



...Ja, när penseln o jag va i farten
på växthusets dörrar så fick även lusthusets dörrar
samma färg...
 
 
Just denna grå nyansen föll
mig verkligen i smaken,
för visst kan det vara så otroligt svårt med grånyanser annars?!



 

 De här dörrarna va verkligen i behov av
ny färg o första lagret med grundfärg försvann
verkligen i det torra träet,
men nu efter ännu två lager färg har dörrarna verkligen kommit
till sin rätt!!


 
 O vet ni vad?!
 
Jag smider allt planer
om fler dörrar som ska få bli grå här på gården!!
 
Men först får jag nog allt vänta tills
mannen i huset håller sig borta..psst..
För ni vet väl att när katten är borta dansar råttorna
på bordet?!
tihi...
 
*
 
OnsdagsKramar
 
Elin

 

6 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefin färg på dörrarna
kram Rosa

LOPPISLIV sa...

Jättefint! Så fina dörrar. Grått är verkligen en mysig färg, vår skafferidörr har jag målat grå, och skulle nog vilja måla lite mer grått här hemma också :-))
Fin kväll! Kram P

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej fina !

Du är i farten med penseln igen :)
Men så fint det blir och det tackar även vi här för allt fint vad du visar.
Riktigt fin grå färg !
Vad heter den ?
Visst är det svårt med gått, vi valde Ryholms vit till våran inne trappa och där ser den varm grå ut men nu på dörrarna ser det brun ut och jag hde ju tänkt mig mer grått.
Jätte fint lusthus.

Ha en fin fortsättning på veckan där på gården Elin med dina !

Kram

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Så fint!

Martine K sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
toves sammensurium sa...

Helt perfekt og fantastisk fint!!!
Toveklem:)